Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Praktyki na kierunkach: Ekonomia; Stosunki Międzynarodowe; Zarządzanie; Finanse, Rachunkowość i Podatki

Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich
Ekonomia; Stosunki Międzynarodowe; Zarządzanie; Finanse, Rachunkowość i Podatki

Rector’s Plenipotentiary for Student Apprenticeship 

Economy; International Relationships; Management; Finance, Accounting and Taxes

UWAGA AKTUALIZACJIA DOKUMENTACJI!!!! SZANOWNI PAŃSTWO ZOSTAŁA ZAKTUALIZOWANA DOKUMENTACJA DOTYCZĄCA PRAKTYK. (WYMOGI RODO) 

     PROSZĘ ABY  DOKUMENTACJA BYŁA ODDAWANA TYLKO NA AKTUALNYCH DRUKACH!!!


dr Ewa Siudyka

 

Pokój 207

tel. 32 295 93 70

adres mail: esiudyka@wsb.edu.pl


Harmonogram najbliższych dyżurów:

 

2.10 9.00 - 11.00

3.10 9.00 - 11.00

6.10 9.00 - 11.00

9.10 9.00 - 11.00

10.10 9.00 - 11.00

17.10 9.00 - 11.00

18.10 9.00 - 11.00

20.10 11.00-13.00  (SOBOTA)

23.10  9.00-14.00   (WTOREK)

24.10. 11.00-12.00 (ŚRODA)

27.10. 9.30-11.30   (NIEDZIELA)

29.10. 11.30- 12.30 (PONIEDZIAŁEK)

TERMINY DYŻURÓW W LISTOPADZIE 2018 (PROSZĘ SPRAWDZAĆ NA BIEŻĄCO)

03.11.2018         10.00 -12.00 (SOBOTA)

05.11.2018         9.30 - 11.30 (PONIEDZIAŁEK)

08.11.2018         9.30-11.30    (CZWARTEK)

14.11.2018         7.30-9.30      (ŚRODA)

15.11.2018         7.30 - 9.30   (CZWARTEK)

17.11.2018         10.00-12.00  (SOBOTA)   DYŻUR ODBYWA SIĘ W OŚRODKU ZAMIEJSCOWYM W OLKUSZU

22.11.2018         8.00-9.30    (CZWARTEK)

23.11.2018         9.00 -12.00  (PIĄTEK)

24.11.2018         12.00-16.00  (SOBOTA)

30.11.2018         9.00 - 12.30  (PIĄTEK)

TERMINY DYŻURÓW W GRUDNIU 2018 (PROSZĘ SPRAWDZAĆ NA BIEŻĄCO)

01.12.2018          16.15- 17.15 (sobota)


05.12.2018          11.10 -13.10 (środa)

07.12.2018          09.00- 12.00 (piątek)

08.12.2018           8.50 - 13.50 (sobota)


14.12.2018          11.00- 14.30 (piątek)

18.12.2018          08.00 -12.00 (wtorek)


Terminy dyżurów w styczniu 2019 proszę sprawdzać na bieżąco pokój 207

03.01.2019   czwartek 9.00 - 13.00

04.01.2019   piątek     9.00 - 13.00

08.01.2019   wtorek    9.30-  11.00

10.01.2019   czwartek 11.00 -13.00

11.01.2019   piątek     12.00-13.00

13.01.2019   niedziela   9.00-12.00

15.01.2019   wtorek      9.00-11.30

21.01.2019  poniedziałek 16.00-19.30

25.01.2019 piątek         11.30 -12.30

26.01.2019  sobota       13.30-14.30

30.01.2019 środa          10.30-12.00

TERMINY DYŻURÓW W LUTYM 2019 R. proszę sprawdzać na bieżąco pokój 207

02.02. 2019 SOBOTA            11.30- 12.30

04.02. 2019 PONIEDZIAŁEK   12.00-16.00

07.02.2019 CZWARTEK         13.00-16.00

09.02.2019  SOBOTA             9.30 -10.30

11.02.2019 PONIEDZIAŁEK    12.00-14.00

12.02.2019 WTOREK             12.00-15.00

13.02. 2019 ŚRODA              11.00-13.00

14.02.2019 CWARTEK           11.00-13.00



UWAGA OD 15 DO 23 LUTEGO BR PRZEBYWAM NA URLOPIE. 


25.02.2019  PONIEDZIAŁEK   9.30-13.30

26.02.2019  WTOREK            9.00-10.30 


TERMIN5 DYŻURÓW W MARCU 2019 R PROSZĘ  SPRAWDZAĆ NA BIEŻĄCO


04.03.2019 PONIEDZIAŁEK    09.30 - 11.00

08.03.2019 PIĄTEK               11.00 - 13.00

15.03.2019 PIĄTEK               11.00 - 13.00

17.03.2019 NIEDZIELA          08.00 - 09.30

19.03.2019 WTOREK             12.00 - 15.00

21.03.2019 CZWARTEK          11.00 - 13.00 UWAGA DYŻUR ODWOŁANY

23.03.2019 SOBOTA              10.00 - 14,00

27.03.2019 Środa                  10.00 - 16.00

30.03.2019 SOBOTA              09.00 - 13.00


TERMINY DYŻURÓW W KWIETNIU 2019 R PROSZĘ SPRAWDZAĆ NA BIEŻĄCO


04.04.2019 CZWARTEK       12.00-13.30

13.04.2019 SOBOTA            12.00-14.00 DYŻUR W OŚRODKU ZAMIEJSCOWYM W OLKUSZU

14.04.2019 NIEDZIELA        8.30 - 14.30   

17.04.2019 ŚRODA              11.00-13.00

24.04.2019 ŚRODA                8.00 -12.00

25.04.2019 CZWARTEK         8.00 - 10.00 

29.04.2019 PONIEDZIAŁEK 10.00- 14.00

30.04.2019 WTOREK              9.30- 12.00


TERMINY DYŻURÓW W MAJU 2019 r PROSZĘ SPRAWDZAĆ NA BIEŻĄCO


06.05.2019 PONIEDZIAŁEK 10.00-12.00

07.05.2019 WTOREK            10.00-12.00 DYŻUR ODWOŁANY

09.05.2019 CZWARTEK        11.15-13.15

11.05.2019 SOBOTA             12.00-16.00

12.05.2019 NIEDZIELA          8.00 -12.00

15.05.2019 ŚRODA                 9.00- 11.00

18.05.2019 SOBOTA              12.00-16.00

24.05.2019 PIĄTEK               11.00-13.00

29.05.2019 ŚRÓDA                9.00-10.00    11.00-12.00

31.05.2019 PIĄTEK               10.00-12.00


TERMINY DYŻURÓW W CZERWCU 2019 R PROSZĘ SPRAWDZAĆ NA BIEŻĄCO


4.06.2019 WTOREK                10.00-14.00

06.06.2019 CZWARTEK          11.00-14.00

08.06.2019 SOBOTA                 9.00-11.00 DYŻUR W OLKUSZU

09.06.2019 NIEDZIELA          14.30-17.00

13.06.2019 CZWARTEK          13.00-14.30

15.06.2019 SOBOTA                  8.00- 9.30    13.00-14.30

18.06.2019 WTOREK              10.30 - 11.30

21.06.2019 PIĄTEK                10.00 - 13.00

25.06.2019 WTOREK              10.00 -12.00


TERMINY DYŻURÓW W LIPCU 2019 R PROSZĘ SPRAWDZAĆ NA BIEŻĄCO


2.07.2019 WTOREK                   9.30 - 12.30

4.07.2019 CZWARTEK               8.00 - 12.30

8.07.2019 PONIEDZIAŁEK        9.00-13.00

9.07.2019 WTOREK                    9.00-13.00

10.07.2019 ŚRODA                    9.00-13.00

OD 11 LIPCA 2017 URLOP


TERMINY DYŻURÓW WE WRZEŚNIU 2019 R Proszę sprawdzać na bieżąco!!!!!!


05.09.2019 CZWARTEK  9.30 - 11.30

10.09.2019 WTOREK      9.30 - 12.00

17.09.2019 WTOREK      9.30 - 11.00 

24.09.2019 WTOrek        9.00 - 12.00

25.09.2019 Środa           16.00-17.00

26.09.2019 Czwartek     10.00-12.00

27.09.2019 Piątek            8.30 -10.00   

30.09.2019 Poniedziałek 14.00-17.00 


TERMINY DYŻURÓW W PAŹDZIERNIKU 2019 R


04.10.2019  PIĄTEK         8.30- 10.00

07.10.2019 poniedziałek  14.40 - 17.00

10.10.2019 czwartek        8.30 - 10.00

13.10.2019 niedziela        11.00-13.00dyżur w Olkuszu

14.10.2019poniedziałek   14.00-17.00 

16.10.2019 środa              14.00-17.00

20.10.2019 niedziela          9.30-11.30

21.10.2019 poniedziałek  13.00-17.00


PRZYPOMINAM O TERMINIE ZALICZENIA PRAKTYK NA PODSTAWIE ZATRUDNIENIA I PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ  10.07.2019!!!!!! 



PRZYJMOWANA JEST JUŻ DOKUMENTACJA DO ZALICZENIA PRAKTYKI NA SEMESTR LETNI 2018/2019 !!!!!!!

Szanowni Państwo,

w związku z faktem, iż 25 maja 2018 zacznie obowiązywać w całej UE ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) przestaje funkcjonować w Dziekanacie szuflada ogólnodostępna, z której studenci mogli pobierać dokumentację dotyczącą praktyk studenckich. Natomiast w dalszym ciągu istnieje możliwość pozostawiania dokumentów do oceny przy wykorzystaniu skrzynki podawczej w Dziekanacie (SZUFLADA DO WPISU - zamykana na klucz). Od dnia 23 maja 2018 dokumenty będą dostępne jedynie u Pełnomocnika Rektora ds. Praktyk Studenckich w godzinach dyżurów.


 NOWY HARMONOGRAM SEMESTR LETNI 2018/2019

Dokumenty potwierdzające odbycie praktyki oraz wnioski o zaliczenie praktyki w ramach zatrudnienia/prowadzenia działalności gospodarczej/innej formy działalności będą przyjmowane zgodnie z harmonogramem zamieszczonym poniżej:

 

25.02.2019 r.-10.07.2019 r.

UWAGA! Wydłużenie terminu składania wniosków! 

 

przyjmowanie wniosków o zaliczenie praktyki w ramach zatrudnienia/

prowadzenia działalności gospodarczej/innej formy działalności 
(zał. 6 Programu Praktyk) wraz z kompletem załączników

25.02.2019 r.-10.07.2019 r.

 

przyjmowanie Formularzy zgłoszeniowych praktyki (zał. 1 Programu Praktyki) oraz Porozumień (zał. 2 Programu Praktyki)

 

UWAGA: podpisane przez Pełnomocnika Rektora ds. Praktyk Studenckich dokumenty zostają zwrócone studentowi, który składa komplet załączników po odbytej praktyce (zał. 1-5 Programu Praktyk).

 

15.03. 2019 r. – 30.09.2019 r.

 

przyjmowanie kompletnej dokumentacji potwierdzająca odbycie praktyki 
(zał. 1-5 Programu Praktyki)

 

UWAGA: przed odbyciem praktyki należy złożyć zał. 1 Programu Praktyki celem uzyskania zgody Pełnomocnika Rektora ds. Praktyk Studenckich na jej odbycie

oraz zał. 2 Programu Praktyki.

11.07. 2019 r.- 31.08.2019r.

Przerwa WAKACYJNA

01.10.2019 r.- 6.10.2019 r.

 

POPRAWKA: dodatkowy termin na złożenie dokumentów dotyczących praktyk studenckich dla studentów, którzy nie dopełnili formalności w trakcie trwania semestru LETNIEGO r. ak. 2018/2019

 

 

UWAGA: W przypadku wystąpienia studenta z wniosekim o zaliczenie praktyki na podstawie zatrudnienia (a)/prowadzenia działalności gospodarczej (b)/podejmowania innych form działalności (c-d), konieczne jest załączenie do wniosku następujących dokumentów:


a) potwierdzajacych okres zatrudnienia (np. umowa o pracę/zlecenie/o dzieło lub zaświadczenie od pracodawcy) oraz wykaz/zakres obowiązków,

b) potwierdzajacych okres prowadzenia działalności gospodarczej (np. wydruk z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej),

c) potwierdzających okres odbywania stażu oraz zakres realizowanych zadań przez stażystę,

d) potwierdzających okres podejmowania innych form działalności wraz z wykazem/zakresem obowiązków.


Dokumenty składane w formie kserokopii wymagają uprzedniego ich potwierdzenia za zgodność z oryginałem w zakładzie pracy/instytucji, w której odbywany był staż itp. Dokumentacja nie spełniająca wymogów formalnych nie będzie honorowana. 


Praktyki studenckie stanowią integralną część planów studiów i procesu kształcenia studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej i podlegają obowiązkowemu zaliczeniu.
 
 

 

INFORMACJA DLA STUDENTÓW DOPIERO WYBIERAJĄCYCH SIĘ NA PRAKTYKĘ:

Osoby starające się o zgodę pisemną Pełnomocnika ds. Praktyk Studenckich na formularzu zgłoszeniowym praktykiporozumieniu oraz wniosku dla osób pracujących, których praca odpowiada programowi praktyki proszone są o składanie odpowiednich dokumentów (KONIECZNIE W JEDNEJ FOLIOWEJ KOSZULCE) w odpowiedniej szufladzie (z napisem: PRAKTYKA DO WPISU) w dziekanacie w godzinach jego pracy. Z drugiej szuflady obok (z napisem: PRAKTYKA PO WPISIE) w kolejnych dniach można odebrać odpowiednie dokumenty z wpisaną zgodą.

  

INFORMACJA DLA STUDENTÓW, KTÓRZY ZREALIZOWALI PRAKTYKĘ I CHCĄ UZYSKAĆ JEJ ZALICZENIE:

W celu uzyskania zaliczenia z praktyki należy komplet dokumentów z praktyki (KONIECZNIE W JEDNEJ FOLIOWEJ KOSZULCE) oddać bezpośrednio Pełnomocnikowi ds. Praktyk Studenckich na jego dyżurze.

 

Wnioski o zaliczenie praktyki w ramach zatrudnienia, formularze potwierdzające odbycie praktyki oraz dodatkowe zaświadczenia nie będą honorowane w formie zeskanowych dokumentów oraz formie wydrukowanego zdjęcia dokumentów.


Studenci są zobowiązani składać dokumenty potwierdzajace odbycie praktyki oraz wnoski o zaliczenie praktyki w ramach zatrudnienia/prowadzenia działalności gospodarczej/podejmowania innych form działalności w języku, w którym prowadzone są zajęcia dydaktyczne (język polski lub język angielski). Dokumenty przygotowane w innym języku wymagają tłumaczenia (tłumacz przysięgły).



 
Wirtualna Uczelnia




Logowanie do ProLib (Biblioteka)




Nasi partnerzy