Kierunek

Master of Business Administration (Partner: EY) | ONLINE

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Rozpoczęcie zajęć w naborze zimowym: 25 października 2025 r.

    • Program studiów powstał we współpracy z EY - firmą, która jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych, obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne.
    • Absolwent studiów MBA może ubiegać się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa zgodnie z Ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym, bez konieczności zdawania egzaminu państwowego.
    • 6. miejsce w Rankingu MBA Perspektywy 2024.
    • 1. miejsce w Rankingu MBA Perspektywy 2024 w kategorii „Kadra dydaktyczna” (udział wykładowców praktyków z doświadczeniem biznesowym, nasycenie kadry akademickiej osobami o najwyższych kwalifikacjach, doświadczenie dyrektora programu, dostępność kadry dla Słuchaczy).
    • 1. miejsce w Rankingu MBA Perspektywy 2024 w kategorii „Słuchacze” (proces rekrutacyjny, doświadczenie zawodowe kandydatów, szczegółowość kryteriów selekcyjnych oraz różnorodność uczestników pod względem narodowości oraz równowagi płci).
    •  2. miejsce w Rankingu MBA Perspektywy 2024 w kategorii „Cechy merytoryczne programu” (jakość i kompletność kursów, wymagana liczba godzin oraz międzynarodowe doświadczenie zdobywane przez uczestników, co potwierdza ich międzynarodowy i kompleksowy charakter).
    • Zajęcia realizowane poprzez warsztaty, studia przypadków biznesowych, analizy konkretnych przypadków, action learning, grupowy coaching, dyskusje panelowe, gry decyzyjne oraz treningi dla kadry kierowniczej.
    • Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Akademii WSB oraz certyfikat EY.
    • W pakiecie dodatkowo szkolenia e-learningowe realizowane we współpracy z EY.
    • Realizacja 4 projektów wdrożeniowych w zakresie finansów, HR, jakości i procesów oraz standardów sprzedaży i marketingu.