Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Założenia teoretyczne

W dobie dynamicznych zmian rynkowych związanych z pojawieniem się symptomów kryzysu gospodarczego w strefie Unii Europejskiej należy na procesy kreacji wartości przedsiębiorstw spojrzeć z punktu widzenia barier w realizacji tych strategii. W tym niestabilnym otoczeniu biznesowym wygrać mogą te przedsiębiorstwa, które zastosują takie rozwiązania organizacyjne i technologiczne, które zneutralizują negatywny wpływ sił rynkowych i ten ogólnie ujmując negatywny wpływ wykorzystają z korzyścią dla swoich udziałowców i pozostałych interesariuszy. Stąd też od dzisiejszych menadżerów wymaga się wykorzystywania skutecznych rozwiązań, często bardzo innowacyjnych, które przyczynią się do długoterminowego wzrostu wartości przedsiębiorstwa.

W chaotycznym otoczeniu biznesowym rodzą się często takie szanse i okazje, które nie miałyby miejsca w sytuacji stabilizacji. Zagadnienia teorii i praktyki koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstw ewaluują i rozszerzają coraz szerzej krąg zainteresowań. Wartość jest kategorią ekonomiczną i jej poszukiwanie może dotyczyć wielu aspektów działalności spółek. Działania przedsiębiorstw w aspekcie kreacji wartości powinny zostać skierowane nie tylko do prób oszacowania rzeczywistej wartości spółek co jest oczywiście bardzo istotne ale w szczególności na projektowanie skutecznych innowacyjnych programów zarządzania służących długoterminowej kreacji wartości. Przyjęte założenia stanowią kontynuację rozważań teoretycznych i praktycznych zapoczątkowanych w Wyższej Szkole Biznesu na polu organizacji konferencji oraz związanych z tą tematyką wielu publikacji naukowych.

Powrót do: Start » Zarządzanie wartością przedsiębiorstw » Archiwum konferencji » 2012

 

Nasi partnerzy