Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Warsztat Nauka – Biznes: Kulturowe aspekty zarządzania międzynarodowego - koncepcja, podstawy, praktyka (w formule grywalizacji)

W epoce globalizacji drugiej dekady XXI wieku coraz większego znaczenia – w ujęciu teoretycznym i praktycznym – nabiera rozumienie różnic międzykulturowych. Ważne jest to nie tylko w eksporcie (Niemcy, Rosja, USA i in.) oraz imporcie (m.in. kraje Dalekiego Wschodu), ale także w codziennym życiu – przy kontaktach z osobami z innych krajów i odrębnych kultur. Przykładowo, prawdziwym „tyglem” kulturowym są kraje byłej Jugosławii – np. Słoweńca i Macedończyka często więcej dzieli niż łączy. Podczas spotkania uczestnicy będą  mieli możliwość zapoznania się z głównymi koncepcjami i modelami w zarządzaniu międzynarodowym i międzykulturowym,  a w drugiej części będą rywalizować  podczas warsztatów w zakresie samodzielnego określania wymiarów kulturowych wybranych krajów. Nie zabraknie zatem ani merytoryki i naukowego podejścia, ani też emocji i twórczej atmosfery – rywalizacji międzyzespołowej.

Do kogo kierujemy zaproszenie na to spotkanie?

•do teoretyków i praktyków zarządzania, zainteresowanych globalizacją i zarządzaniem międzykulturowym,

•do psychologów i socjologów śledzących różnice międzykulturowe,

•do studentów i absolwentów pracujących w środowiskach międzynarodowych – lub planujących taką pracę w przyszłości,

•do osób ze środowisk biznesowych utrzymujących kontakty międzynarodowe,

•do wszystkich otwartych na świat i poznawanie nowych kultur.

 

Korzyści z uczestnictwa w spotkaniu:

• poznanie najpopularniejszych modeli i narzędzi badania różnic międzykulturowych,

• zdobycie wiedzy i umiejętności przydatnej w nauce i biznesie w zakresie zarządzania międzynarodowego w ujęciu kulturowym,

• możliwość prześledzenia wymiarów kulturowych krajów wybranych przez Uczestników spotkania.

 

Prowadzący: Michał Dziekoński – dyrektor zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry strategiczne w szkoleniach i rozwoju pracowników. Jednocześnie realizuje swoje pasje w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej, gdzie zaangażowany jest w szereg projektów edukacyjnych, rozwojowych i naukowych. Z myśleniem strategicznym związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał marketingiem strategicznym w Grupie Siemens, obecnie działa dodatkowo jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia efektów marketingu i sprzedaży dla firm. Od ponad 15 lat prowadzi również szkolenia i warsztaty oparte na autorskich grach symulacyjnych; w prowadzonych przez niego projektach uczestniczyło już ponad 10 tysięcy osób. Posiada certyfikaty MBA Oxford Brookes University, the Advanced Certificate in Marketing (CIM) oraz Marketing Training (Orlando, USA). Jest współautorem książek: Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, Wskaźniki marketingowe, E-marketing – współczesne trendy: pakiet startowy, Konsument wierny jak pies oraz Projektowanie efektywnych szkoleń.

 

Formularz zgłoszeniowy:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdMV5XWOYq4DIYwGqnzrD6va5GDLYenUSccStL-Otintdx5NQ/viewform

 

 

Uwaga:

Ze względu na warsztatową formułę spotkania liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

Powrót do: Start » TNOIK Dabrowa Gornicza » Aktualności

 

Nasi partnerzy