Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Program Konferencji

Zapraszamy do zapoznania się z programem I Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury".


15 listopada

Pod Brynatnym Jeleniem Restauracja Historyczna

ul. Rynek 20

Cieszyn


14.00 - 14.45 Otwarcie konferencji i przywitanie gości

14.45 - 15.00 Przerwa kawowa

15.00 - 17.00 Referaty

 

prof. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

dr hab. Adam M. Grzegorczyk, prof. WSP, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Konwergencja instrumentów marketingu na rynku rozrywki

dr hab. inż. arch. Ewa Stachura, prof. UE w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę

Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc., Mgr. Janusz Karpeta, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Globální a regionální kulturní fidze v Euroregionu Těšínského Slezska

dr Magdalena Sobocińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych

dr Mateusz Lewandowski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury


17.15 - 18.30 Obiadokolacja

18.30 - 19.00 Projekcja filmu "Seans Historia Cieszyna 3D"

19.00 - 21.00 Rozmowy przy akompaniamencie

 

16 listopada

Hotel Mercure

ul. Motelowa 21

Cieszyn


9.00 - 10.30 Śniadanie dla gości hotelowych

10.30 - 12.30 Obrady

 

mgr Iwona Lupa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Marketing społecznościowy w instytucjach kultury

mgr Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń

Kreowanie tożsamości nowego centrum nauki

Dr. Ing. Monika Motyková, Dr. Ing. Jana Kadlubcová, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozvoj činnosti a podnikání vybraných kulturních institucí v regionu Těšínské Slezsko

Agnieszka Orankiewicz, Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi

Zarządzanie projektem w kulturze

Doc. Dr. Ing. Ivo Formánek, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Strategický management úspěšné městské kulturní organizacje


12.30 - 13.15 Przerwa kawowa

13.15 - 13.45 Panel dyskusyjny Budujemy widownię instytucji kultury

Prowadzący: mgr Wiesław Bełz, Stowarzyszenie Menedżerowie Kultury

Uczestnicy panelu:

mgr Andrzej Danecki, Miejski Ośrodek Kultury Zawiercie

mgr Cecylia Gasz-Płońska, Cieszyński Ośrodek Kultury Dom Narodowy

mgr Ewelina Ignaszak-Stolarska, Regionalny Ośrodek Kultury w Częstochowie

mgr Mariusz Makowski, Macierz Ziemi Cieszyńskiej

mgr Dawid Orpych, Pałac Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej

mgr Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń

mgr Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa

mgr Piotr Pluskowski, Cieszyńskie Stowarzyszenie Auto Weteranów

 

13.45 - 15.30 Obrady

 

mgr Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu

Innowacje w zarządzaniu w centrum kultury dwór Artusa w Toruniu

mgr Kama Pawlicka, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach

dr Anita Labus, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Muzyka w przestrzeni publicznej

Ing. Vladimír Vavrečka, csc., Vysoká škola podnikání, a. S. Ostrava

Entrepreneurship, marketing and cultural tourism.


16.00 - 17.00 Obiad

17.00 Zakończenie konferencji

Powrót do: Start » Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury » Aktualności

 

Nasi partnerzy