A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Autor

Zagraniczne publikacje pracowników naukowych Akademii WSB

Pracownicy naukowi Akademii WSB publikują monografie w wielu renomowanych wydawnictwach, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Właśnie ukazały się dwie publikacje w języku angielskim:

Perspectives on Consumer Behaviour. Theoretical Aspects and Practical Applications pod redakcją dr. hab. Włodzimierza Sroki, prof. AWSB (wydawnictwo Springer)

Publikacja zawiera analizę kluczowych czynników związanych z zachowaniami konsumentów, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Autorzy w dużej mierze koncentrują się na konsumencie XXI wieku – wykształconym i świadomym, ale też niecierpliwym, nielojalnym i kapryśnym. Monografia podzielona jest na trzy główne części: w pierwszej omówiono teoretyczne i prawne aspekty zachowań konsumentów, przeanalizowano rolę rządu w regulowaniu zachowań konsumentów oraz rolę Unii Europejskiej; w drugiej części przedstawiono strategie organizacyjne, takie jak wielokanałowa sprzedaż detaliczna i branding produktu; w trzeciej części opisano zachowania konsumentów w kontekście poszczególnych produktów i usług, od kawy po energię.

Książka dostępna za pośrednictwem wydawnictwa Springer

Innovation and entrepreneurship. Theory and Practice pod redakcją dr. Marcina Lisa i dr. Michała Szyszki (wydawnictwo Logos Verlag Berlin)

Publikacja prezentuje międzynarodową wymianę myśli, wyników badań i praktycznych doświadczeń z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności, która odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu organizacji i przyczynia się do jej sukcesu. Autorzy omawiają znaczenie zarządzania innowacjami w konkurencyjnej, globalnej gospodarce oraz aktualne problemy związane z innowacjami i przedsiębiorczością. Publikacja ma wymiar interdyscyplinarny, ponieważ odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na zrównoważone innowacje, które łączą elementy ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.

Książka dostępna za pośrednictwem wydawnictwa Logos Verlag Berlin