Publikacja dostępna za pośrednictwem PWE
Z recenzji prof. dr. hab. Bogny Pilarczyk, UE w Poznaniu
„Recenzowana monografia stanowi dobrze uporządkowany zasób wiedzy z zakresu podstaw marketingu w przedsiębiorstwie. Jest ona, jak stwierdzają Autorzy we wstępie, adresowana do osób wkraczających w rozległy obszar wiedzy o rynku i marketingu, przybliżając im z jednej strony względnie trwałe komponenty orientacji marketingowej, a z drugiej strony współczesne modyfikacje marketingowego instrumentarium z perspektywy operacyjnego poziomu zarządzania przedsiębiorstwem. To operacyjne ujęcie jest stosunkowo rzadko eksponowane w dotychczasowych publikacjach z tego zakresu. Uważam, że recenzowana pozycja zawiera wartościowe treści uporządkowane w sposób przydatny dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych pogłębiających swoją wiedzę z zakresu marketingu, a także dla menedżerów, szczególnie dla tych, którzy zarządzają małymi i średnimi przedsiębiorstwami”.