Inicjatywy społeczne na portalach społecznościowych - debata panelowa
11.00-13.00
Sala: Audytorium Maximum; WSB
Portale społecznościowe powoli przestają być już tylko miejscem zabaw, gier i czatów. Coraz bardziej popularne stają się na nich różnego rodzaju inicjatywy społeczne. Zakładając konto na portalu społecznościowym i biorąc udział w różnego rodzaju akcjach, czy po prostu - zabawach, możemy okazać swoje wsparcie dla wielu ważnych kampanii w świecie realnym. Portale społecznościowe mogą służyć pomocą w propagowaniu wielu ważnych akcji społecznych.
Moderator: | |
Paweł Sito - dziennikarz multimedialny; pracownik Fundacji Nowe Media, komentator w Superstacji i TOK FM; były Dyrektor Programowy Radiostacji, Dyrektor Programowy 4fun.tv, Dyrektor Polskiego Radia Bis, szef dz. Rozrywki tygodnika Przekrój oraz dziennikarz m. in. Rozgłośni Harcerskiej, Programu III PR, Radia Wolna Europa, Inforadia, TVP Kultura, Życia Warszawy. | ![]() |
Uczestnicy: | |
Michał Łukasiewicz Key Account Manager, ARBOinteractive Polska - Facebook NOW; od 2007r. związany z Grupą ARBOmedia, gdzie początkowo odpowiadał za obsługę największych klientów agencyjnych sieci ARBOnetwork; nadzorował przygotowania i realizacje internetowych kampanii reklamowych m.in. dla marek BMW, Opel, Reebok, Adidas, PKO BP, Mercedes, Nivea, Orange, Telekomunikacja Polska, Nestle, VISA, czy Nokia; |
![]() |
Joanna Gajewska dyrektor ds. komunikacji w Naszaklasa.pl; pełniła również funkcję rzecznika prasowego |
![]() |
Mateusz Tułecki socjolog, wykładowca w Katedrze Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie; wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie; organizator i pomysłodawca jednej z najciekawszych konferencji w Polsce InternetBeta oraz spotkań branżowych XRAII; w 2010r. uhonorowany przez Akademię Internetu tytułem Człowieka Roku Polskiego Internetu; współpracuje ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska; |
![]() |
dr Piotr Kulas socjolog; adiunkt w Katedrze Socjologii Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej; zainteresowany naukowo związkami kultury i polityki; autor monografii poświęconej problematyce tożsamości w twórczości Czesława Miłosza i Witolda Gombrowicza oraz kilkudziesięciu artykułów z zakresu socjologii kultury, teorii społecznej i politycznej; komentator zjawisk społecznych; |
![]() |
Jacek Uroda wykładowca w Katedrze Informatyki Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, pasjonat nowych technologii i komunikacji marketingowej; autor publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz efektywności serwisów internetowych; uczestnik i prelegent licznych konferencji branży internetowej i marketingowej.; inicjator Stowarzyszenia Absolwentów i Studentów WSB oraz Klubu Aktywnego Wypoczynku Spontan. |
![]() |
Powrót do: Start » Festiwal Nauki » Program » 24 marca 2011