Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Prelegenci

 


Bartłomiej Juszczyk
- Dyrektor zarządzający Grupa Adweb

W sektorze mediów i reklamy działa od ponad 15 lat. Manager, inwestor, ekspert mediów, wykładowca; prywatnie podróżnik, pasjonat motocykli i sportów ekstremalnych, alpinista, teoretyk nauk ekonomicznych w trakcie rozprawy doktorskiej. Autor kilkuset publikacji poświęconych budowaniu marek, wizerunku, promocji firm, zagadnieniom strategii marketingowych oraz wykorzystania Public Relations w kampaniach zintegrowanych; prelegent konferencji i spotkań branży marketingu, PR i IT, wykładowca akademicki warsztatów promocji i reklamy, komentator polskiego rynku marketingu oraz interactive. Promotor niesztampowych kampanii i rozwiązań komunikacyjnych w strategiach marek. Twórca topowej grupy marketingowej – Grupa Adweb, działającej na różnych polach promocji 360.

   
 
Dominik Kaznowski
- blogifirmowe.com

Związany z branżą nowych technologii od 1998 roku. Zasiadał w zarządach i radach nadzorczych kilku spółek internetowych. Był pełnomocnikiem zarządu ds. produktu i marketingu w Nasza Klasa Sp. z o.o. oraz prezesem zarządu i współzałożycielem Interaktywnie.com (Grupa Money.pl). W latach 2006-2008 pełnił funkcję dyrektora marketingu w Pionie Internet w Agora SA. Wcześniej związany z Grupą PZU, a w latach 2000-2002 z inkubatorem internetowym e-Katalyst SA. Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla klientów z branż internet, media, finanse, retail, energetyka, FMCG, telco, logistyka.

Od 2009 roku jest wykładowcą akademickim na kierunkach związanymi z nowymi mediami. Współpracował m.in. z Collegium Civitas, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytetem Wrocławskim, Akademią Leona Koźmińskiego, WSE in. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN.


Laureat wielu nagród branżowych. W 2008 wyróżniony tytułem Człowieka Roku Polskiego Internetu. Od 2003 do 2008 roku związany ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska najpierw jako wiceprezes, a następnie jako przewodniczący rady nadzorczej. Był Wiceprzewodniczący rady nadzorczej Polskich Badań Internetu. W latach 2013-2014 był przewodniczącym rady Fundacji PWN. Autor kilku książek poświęconych internetowi i nowym mediom. Autor bloga networkeddigital.com. Twórca projektu blogifirmowe.com. Założyciel firmy specjalizującej się w strategiach cyfrowych - Digital We (www.digitalwe.pl)

   
Jarosław Królewski - Dyrektor Zarządząjący Humanoit Group oraz HG Intelligence S.A, pracownik naukowy i dydaktyczny w Akademii Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. Współtwórca spółek budujących oprogramowanie B2B wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz propagujących idee IoT. Pomysłodawca oraz współautor bestsellerowej książki E-Marketing, wydanej w 2013 nakładem PWN. W ramach pracy zawodowej od 2006 r. związany z branżą internetową. Współpomysłodawca i współtwórca studiów z marketingu internetowego oraz E-Gospodarki w AGH, który w grudniu roku 2012 zajął II miejsce (1 mln zł nagrody) w ogólnopolskim konkursie na najlepsze programy studiów organizowanym przez MNiSW. W AGH na co dzień prowadzi zajęcia m.in. z technologii internetowych oraz UX/UI, a także przygotowuje pracę doktorską. W latach 2012-2014 odpowiedzialny za 40-osobowy zespół reprezentujący branżę internetową oraz realizujący kursy praktyczne z dziedzin związanych z e-przedsiębiorczością i marketingiem internetowym. Z wykształcenia inżynier (technologie webowe i mobilne) i socjolog. Więcej na: pl.linkedin.com/in/jaroslawkrolewski
   
 
Damian Kowalczyk
- Marketing & PR Manager Mediarecovery

Od 2003 roku wdraża strategie w zakresie marketingu, e-marketingu oraz public relations. Odpowiada za kompleksową komunikację i zarządzanie produktami oraz markami. Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży IT, szkoleniowej, doradczej oraz w firmie wydającej medyczne serwisy internetowe. Autor zintegrowanych projektów marketingowych i kampanii e-marketingowych dla takich firm jak Nivea, Pfizer, Nutricia. Współtwórca koncepcji oraz rozwoju (m.in. usability, user experience - UX, SEO, SEM,) wielu portali tematycznych, serwisów firmowych oraz produktowych m.in.: DlaFirmy.info.pl, E-kapital.pl, EdukacjaMedyczna.pl (społeczność edukacyjna lekarzy). Prowadzi szkolenia w zakresie tworzenia strategii e-marketingowych, praktycznego wykorzystywania narzędzi e-marketingowych i e-PRowych w działaniach promocyjnych i reklamowych marek oraz osób. Autor artykułów poświęconych e-marketingowi, które zostały opublikowane na łamach m.in.: Marketingowiec.pl, BiznesTrend.pl, PolishPharma.com, eStrategie.pl, Eksportuj.pl, Nf.pl, Wspieram-biznes.eu czy Zarzadzanie.net.pl. Członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, eMarketing Association Network oraz kapituły ogólnopolskiego plebiscytu Najważniejsze w Marketingu.
   
Kuba Nagórski - CEO agencji kreatywnej Kręci się!

Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca w wolnych chwilach. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzył kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy po międzynarodowe korporacje. Posiada certyfikat trenerski zgodny ze standardami Europejskich Norm Kwalifikacji (5 EQF Level) Przeprowadził ponad 1500 godzin szkoleń dla organizacji pozarządowych, podmiotów biznesowych czy w ramach projektów unijnych.

Regularnie występuje jako prelegent na evntach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski.Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.

Od 2013 roku koordynator i inicjator katowickich Czwartków Social Media - regionalnej odsłony ogólnopolskiego cyklu spotkań integrujących ludzi z branży mediów społecznościowych. Współtwórca śląskiej społeczności Instagramers Silesia oraz lokalnego newslettera branżowego Social Silesia.
   
 
Paweł Sala
- Dyrektor Zarządzający FreshMail

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od czerwca 2007 roku na stanowisku brand managera rozpoczął wprowadzanie na rynek FreshMaila - nowoczesnego narzędzia do email marketingu, które jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się systemów tego typu. Obecnie dyrektor zarządzający firmy FreshMail. Ekspert email marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Mixx Awards czy Kreatura. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor wielu innych. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase oraz Webstar Festival. Prywatnie mąż Pauliny, z którą latem nurkuje, a w zimie oddaje się białemu szaleństwu. W pozostałym wolnym czasie oddają się zamiłowaniu do wspólnych podróży oraz pasji skoków ze spadochronem.
   
 
Grzegorz Skiera
- Dyrektor agencji SEM Silence!

Specjalista ds e-marketingu. Założyciel firmy Silence! realizującej szeroko zakrojone kampanie reklamowe w Internecie. Działaniami z zakresu marketingu internetowego zajmuje się już od 2004 roku. Posiada na swoim koncie wiele sukcesów w obszarze praktycznych realizacji projektów e-marketingowych

Jest autorem wielu cieszących się uznaniem artykułów traktujących o nowoczesnych formach reklamy w sieci, publikowanych w portalach tj. Bankier, Marketer Plus, Sprawny Marketing. Ponadto bierze czynny udział w konferencjach branżowych tj. Silesia SEM czy Akademia Dla Przedsiębiorczych. Szkoleniowiec i trener. Swoją wiedzą dzieli się współpracując przy projektach realizowanych przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej, a także GARR (projekty tj. Akademia Przedsiębiorczych; FaceIT – kompleksowy program warsztatów i doradztwa z e-marketingu). Ukończył Politechnikę Śląską oraz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
   
   


 

Nasi partnerzy