Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Program konferencji

IV Międzynarodowa Konferencja Naukowa
Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury

 

Program


Dzień I – 26.10.2017 r. (Zamek Cieszyn, 43-400 Cieszyn, ul. Zamkowa 3, główna sala konferencyjna)

 

8:30 – 9:00  Rejestracja uczestników konferencji

 

9:00 – 9:15 Rozpoczęcie konferencji

(Prorektor ds. nauki prof. M. Walancik, Burmistrz R. Macura, Prezes PZKO J. Ryłko)

 

Sesja plenarna
(Przewodniczący sesji – prof. nadzw. dr hab. Marek Walancik)
  
9:15 – 9:30
prof. nadzw dr hab. Rafał Kasprzak (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Budowanie zaangażowania zwiedzających instytucje kultury. W kierunku rozszerzonej rzeczywistości i gamifikacji

 

9:30 – 9:45
dr hab. Magdalena Sobocińska (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Uczestnictwo w kulturze a procesy nowej konsumpcji i wynikające z tego implikacje dla marketingu instytucji kultury

 

9:45 – 10:00
doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. (Uniwersytet Tomasza Baťi w Zlinie, Czechy)
Slogan jako narzędzie marketingu instytucji kultury

 

10:00 – 10:15 
dr Katarzyna Walotek-Ściańska (Akademia Ignatianum w Krakowie)
Wykorzystanie grywalizacji w działaniach marketingowych instytucji kultury

 

10:15 – 10:30
prof. dr hab. Zdeněk Mikoláš, dr Andrea Folvarčná, dr Zuzana Wozniaková (Vysoká škola podnikání a práva, Czechy)  Analia wybrnych ekonomicznych wskaźników instytucji kultury na przykładzie teatrów w Republice Czeskiej


10:30 – 10:45 Dyskusja


Przerwa kawowa  10:45 – 11:00

 

Sesja tematyczna I (sala konferencyjna główna)
(Przewodniczący sesji prof. nadzw. dr hab. Włodzimierz Sroka)

 

11:00 – 11:15
mgr Joanna Śmietanka (Uniwersytet Wrocławski)
PR i promocja w branży muzycznej – nowoczesne formy budowania marki własnej

 

11:15 – 11:30 
mgr Patryk Dziurski (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Zarządzanie interesariuszami w organizacjach z sektorów kultury

 

11:30 – 11:45
dr Jarosław Legięć (IBD Business School, Warszawa)
Czy człowiek doświadcza współcześnie upadku kultury i jej wartości w środowisku biznesowym?

 

11:45 – 12:00 Dyskusja

 

Sesja tematyczna II (sala wystawowa na piętrze)
(Przewodniczący sesji dr inż. Łukasz Wróblewski)

 

11:00 – 11:15
dr Mateusz Lewandowski, mgr Aleksandra Dudzik (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
 Źródła finansowania innowacji usługowych w instytucjach kultury

 

11:15 – 11:30

mgr Wiesław Wasilewski (Uniwersytet Zielonogórski)
Zarządzanie w kulturze czy administrowanie?

 

11:30 – 11:45
mgr Regina Bogaczyk (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Strategia marketingowa instytucji kultury na przykładzie Cieszyńskiego Ośrodka Kultury „Dom Narodowy“

 

11:45 – 12:00 Dyskusja


Lunch 12:00 – 12:30


Panel menedżerów kultury 12:30 – 13:45 (Moderator – dr Joanna Kurowska-Pysz)


Zwiedzanie Muzeum Drukarstwa w Cieszynie 14:00 – 15:00


Zwiedzanie Wzgórza Zamkowego 15:00 – 15:40


Warsztaty edukacyjne dla menedżerów kultury

 

Professor Joanne Scheff-Bernstein (Arts Marketing Insights, USA) in Poland 15:45 - 16:00

dr Łukasz Wróblewski (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) 

Zapowiedź warsztatów profesor Joanne Scheff-Bernstein w Polsce

 

Warsztat I 16:00 – 17:30
Prof. nadzw. dr hab. Rafał Kasprzak (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Analiza oddziaływania wydarzeń kulturalnych na gospodarkę regionu

 

Przerwa techniczna  17:30 – 17:40

 

Warsztat II 17:40 – 19:20


dr hab. Magdalena Sobocińska (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Strony internetowe jako narzędzie marketingu instytucji kultury

 

Równolegle Warsztat III 17:40 – 19:20 (warsztat w języku czeskim, sala wystawowa na piętrze)
doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. (Uniwersytet Tomasza Baťi w Zlinie, Czechy)
Slogan jako narzędzie marketingu instytucji kultury

 

Dzień II – 27.10.2017 r. (Czeski Cieszyn, ul. Bożka 16, sala wykładowa PZKO)

 

Warsztat IV 16:00 – 17:00
dr Katarzyna Walotek-Ściańska (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Zarządzanie komunikacją instytucji kultury w mediach społecznościowych


Przerwa kawowa  17:00 – 17:10


Warsztat V 17:10 – 18:10
dr Joanna Kurowska-Pysz (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Strategia rozwoju kultury w oparciu o współpracę sieciową - krok po kroku

 

Przerwa kawowa  18:10 – 18:20

 

Warsztat VI 18:20 – 19:20

dr Łukasz Wróblewski (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Nowe media oraz nowoczesne technologie w procesie budowania długotrwałych relacji instytucji kultury z interesariuszami

 

19:20 – 21:00 Bankiet – rozmowy kuluarowe

 

Zakończenie warsztatów oraz konferencji



 

Nasi partnerzy