Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Programy treningowe dla ćwiczących na siłowni

Zapraszamy wszystkie osoby chcące poprawić swoją kondycję fizyczną, do zapoznania się

z planami ćwiczeń dla poszczególnych partii mięśni. Wszystkie ćwiczenia zostały starannie dobrane przez pracowników Studium Kultury Fizycznej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Zestawy ćwiczeń będą systematycznie uzupełniane. Z pewnością, zarówno osoby, początkujące, jak i bardziej zaawansowane, znajdą coś dla siebie.

Artykuły

1. Stretching (rozciąganie)

Każdy trening powinien być poprzedzony solidną - kilkunastominutową rozgrzewką. Służy ona lepszemu utlenieniu, ukrwieniu

i ulastycznieniu wszystkich stawów i grup mięśniowych oraz minimalizuje ryzyko odniesienia kontuzji podczas części właściwej ćwiczeń. Zapraszamy do zapoznania się wszystkich zainteresowanych z głównymi i podstawowymi wariantami stretchingu.

czytaj więcej o 1. Stretching (rozciąganie)

2. Nogi + pośladki

W drugiej części programów treningowych dla ćwiczących na siłowni prezentujemy przykładowe ćwiczenia na mięśnie nóg i pośladków. Są to największe mięśnie naszego ciała, a przy tym i najbardziej zaniedbywane. Mamy nadzieję, że ćwiczenia zamieszczone poniżej pozwolą wam poprawić ich wygląd, siłę, wytrzymałość i inne.

czytaj więcej o 2. Nogi + pośladki

3. Mięśnie grzbietu

Trzecia część naszego poradnika zawierać będzie zestawy ćwiczeń dla mięśni grzbietu. Zainteresowani znajdą w nim rozpisaną liczbę serii

i powtórzeń każdego z przedstawionych ćwiczeń, a także dokładny ich opis i instrukcję wykonywania.

czytaj więcej o 3. Mięśnie grzbietu

4. Mięśnie klatki piersiowej

Następna część programów treningowych dotyczyła będzie treningu mięśni klatki piersiowej. Zainteresowani znajdą w niej fachowe porady dotyczące ćwiczeń, a poza tym dowiedzą się jak mięśnie te są zbudowane i jak pracują. Zapraszamy do lektury oraz ćwiczeń.

czytaj więcej o 4. Mięśnie klatki piersiowej

5. Mięśnie naramienne (barki)

Kolejna część programów treningowych dla ćwiczących na siłowni dotyczyć będzie mięśni naramiennych. Zapraszamy do zapoznania się

z ćwiczeniami angażującymi powyższe partie mięśni.

czytaj więcej o 5. Mięśnie naramienne (barki)

6. Mięśnie ramion

Szósta część zestawów ćwiczeń dla studentów zawierać będzie informacje dotyczące mięśni ramion (mięsień trójgłowy ramienia, dwugłowy ramienia oraz przedramie) chętnych odsyłamy do lektury i życzymy owocnych ćwiczeń.

czytaj więcej o 6. Mięśnie ramion

7. Mięśnie brzucha

Siódma część zestawów ćwiczeń odnosić się będzie do partii ciała, która przysparza kłopotów większości osób. Mowa tu oczywiście

o brzuchu. Mamy nadzieję, że zamieszczone tutaj ćwiczenia i informacje pomogą wam zrealizować swoje cele i poprawić wygląd tego miejsca :P

czytaj więcej o 7. Mięśnie brzucha

Pliki do pobrania



 

Nasi partnerzy

Kontakt

Kierownik Studium Kultury Fizycznej:

 

mgr Maciej Sadowski

tel: 32 295 93 64

email: msadowski@wsb.edu.pl

 

Instruktor Sportu

 

Adam Walczak

email: awalczak@wsb.edu.pl